تا چه اندازه به درب ضد سرقت اعتماد کنیم؟

درب ضد سرقت دربی ست که در برابر هرگونه اقدام متجاوزانه از قبیل شکستن، با اهرم باز کردن، در آوردن قفل و... مقاوم است و به سبب وجود لایه ی فولادی داخل آن وزن زیادی نیز دارد. درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران تولید کشورهای چین، ترکیه و ایران هستند که تولیدات ایران از لحاظ کیفیت قادرند با تولیدات ترکیه رقابت کنند.

تا چه اندازه به درب ضد سرقت اعتماد کنیم؟

امنیت موضوعی ست که بشر از زمان انسان های اولیه تاکنون به آن پرداخته و به دنبال راه های جدید برای اصلاح و بهبود آن بوده است. درب منازل یکی از مواردی ست که از طریق آن ممکن است امنیت منزل تهدید شود. امروزه به لطف مخترعان و متخصصان ابزاری امنیتی به نام درب ضد سرقت برای پاسخ به این تهدید ساخته شده که طرفداران زیادی دارد و در اکثر ساختمان ها به چشم می خورد. همانطور که از نامش پیداست درب ضد سرقت دربی ست که در برابر هرگونه دستکاری جهت باز شدن، از جمله اهرم نمودن، ور رفتن با قفل، شکستن و... مقاوم بوده و از ورود افراد متجاوز جلوگیری می کند.

متاسفانه امروزه معدود شرکت هایی انواع غیر استانداردی از درب ها را که امنیت آنها در حد درب معمولی ست، به اسم درب ضد سرقت به فروش می رسانند. پکوک در این مقاله قصد دارد ویژگی هایی از درب های ضد سرقت را به شما بیاموزد تا در هنگام خرید دید باز تری داشته باشید.

 

درب ضد سرقت چگونه دربی ست؟

علاوه بر تعریف کلی ای که از درب ضد سرقت گفته شد، ویژگی هایی که در ادامه می خوانید نیز از مشخصات اینگونه درب هاست و هنگام خرید باید به آنها دقت شود:

  1. این درب ها باید دارای چندین محل اتصال به چهارچوب باشند.
  2. بین دو لایه ی پشت و روی درب باید ورق فولادی وجود داشته باشد. در صورت خالی بودن داخل درب قیمت درب ضد سرقت را به ازای یک درب عادی عریض و طویل خواهید پرداخت! به این نکته خوب دقت کنید.
  3. ضخامت چهارچوب درب باید یک و نیم میلی متر یا بالاتر باشد.
  4. قفل این درب ها دارای هفت الی یازده زبانه می باشد که در سه جهت مختلف عمل می کنند
  5. درب ضد سرقت معمولا عایق صوتی ساخته می شود.
  6. قفل استفاده شده در این نوع درب ها باید از بهترین جنس تهیه شده باشد، که اصولا قفل های کاله ساخت ترکیه از این جهت قابل اعتماد ترند.
  7. در صورت تمایل به خرید درب ضد سرقت دو لنگه بهتر است با توجه به عرض بالای این درب از قفل مولتی سیستم چهارده زبانه در آن استفاده شده باشد.
  8. قیمت درب ضد سرقت لوکس به جهت زیبایی و تنوع بالا در ساخت از درب های ضد سرقت معمولی بالاتر است اما از نظر کارایی خاصیتی بیشتر از مدل معمولی این درب ها ندارد.

 

جنس ایرانی این درب ها چه تفاوتی با دیگر جنس ها دارد؟

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان هستید که از نظر کیفیت بتواند با درب های ساخت ترکیه رقابت کند، پکوک تولیدات کشور عزیز خودمان را به شما پیشنهاد می کند.

در حال حاضر قیمت درب ضد سرقت در تهران  و دیگر شهرهای ایران را تا حد زیادی با توجه به کشور سازنده ی درب تعیین میکنند. در حقیقت تمام درب های از این نوع در بازار ایران، ساخت کشورهای چین، ترکیه و خود ایران هستند. خلاقیتی که چین در تولید این درب ها به خرج داده و لولاها را به شکل مخفی کار گذاشته قابل تحسین است، اما نمی توان از مزایای درب های تولید ایران چشم پوشی کرد! درب های تولید ایران با توجه به استانداردهای جهانی ساخته شده اند و از تجهیزات درجه یک در آنها استفاده شده، از جمله قفل کاله ترکیه. از طرفی شما می توانید با هر اندازه ای که در نظر دارید اقدام به سفارش ساخت درب ضد سرقت ایرانی نمایید. وزن درب های ساخت ایران بالای نود کیلو می باشد و داخل آنها حتما از ورق فولاد یا فوم پلی ارتان استفاده شده. و در نهایت این درب ها کاملا عایق صوتی می باشند.

پکوک با بهترین تولید کنندگان و فروشندگان این درب ها در ارتباط است و راه های تماس با آنها را برای شما عزیزان روی سایت قرار داده. جهت اطلاع یافتن از قیمت درب ضد سرقت درکرج یا شهرهای دیگر کافی ست تماسی با آنها داشته باشید تا شما را از مشاوره ی خود بهره مند کنند.


 

 


ارسال کننده :
تعداد بازدید : 3772 مرتبه
تاریخ انتشار: 1399/01/11
منبع :




  نظرات
بنری ثبت نشده است!